Command & Conquer – facţiuni, unităţi şi gameplay nou

| 12.09.2013
Command & Conquer – facţiuni, unităţi şi gameplay nou

Cei de la Electronic Arts au publicat un interviu video cu Tim Morten, director de dezvoltare al noului Command & Conquer, acesta dezvăluind informaţii noi despre povestea din joc, despre facţiunile ce se vor înfrunta, precum şi despre ce unităţi vor putea fi controlate.

Command & Conquer are la bază motorul grafic Frostbite 2, jocul urmând să fie distribuit gratuit, în regim Free-to-play. Această tranziţie se va traduce prin încasări pe care Electronic Arts urmează să le încaseze de pe urma microtranzacţiilor, necesare probabil pentru a debloca unele opţiuni avansate ale jocului.

Command & Conquer este construit drept o platformă pe care se va baza saga C&C în următorii zece ani. Astfel, deşi jocul iniţial se va concentra pe universul Generals în primă fază, producătorii promit că, treptat, noul C&C va oferi acces şi la taberele din universurile Tiberium şi Red Alert.

La început, însă, Command & Conquer va încorpora doar bătălii PvP (Player vs. Player) şi PvE (Player vs. Environment, skirmish cu adversari controlaţi de AI), fiind confirmat faptul că în 2014 vor fi adaugate şi campaniile single player.

Command & Conquer va fi lansat pe PC în cursul acestui an.

Command & Conquer