Command & Conquer: Beyond The Battle – procesul de creaţie a unei unităţi

| 06.08.2013
Command & Conquer: Beyond The Battle – procesul de creaţie a unei unităţi

Electronic Arts continuă seria de trailere pentru viitorul Command & Conquer free-to-play, grupate sub denumirea “Beyond The Battle”. Cel de-al doilea astfel de material video se concentrează pe detalierea procesului de creaţie a unei unităţi din joc.

Command & Conquer are la bază motorul grafic Frostbite 2, jocul urmând să fie distribuit gratuit, în regim Free-to-play. Această tranziţie se va traduce prin încasări pe care Electronic Arts urmează să le încaseze de pe urma microtranzacţiilor, necesare probabil pentru a debloca opţiunile avansate ale jocului.

Command & Conquer este construit drept o platformă pe care se va baza saga C&C în următorii zece ani. Astfel, deşi jocul iniţial se va concentra pe universul Generals în primă fază, producătorii promit că, treptat, noul C&C va oferi acces şi la taberele din universurile Tiberium şi Red Alert.

La început, însă, Command & Conquer va încorpora doar bătălii PvP (Player vs. Player) şi PvE (Player vs. Environment, skirmish cu adversari controlaţi de AI), existând posibilitatea ca un eventual viitor pachet de conţinut suplimentar să aducă şi mult dorita campanie single player.

Command & Conquer va fi lansat pe PC în cursul acestui an.

Command & Conquer