GRID – debut de gameplay şi interviu cu producătorii

Autor: Cosmin Aionita | 29.05.2019
GRID – debut de gameplay şi interviu cu producătorii

Colegii de la IGN au dezvăluit primele secvenţe de gameplay din noul GRID, reboot-ul seriei pregătit de Codemasters pentru toamna acestui an.

Avem parte, de asemenea, şi de o trecere în revistă, alături de Chris Smith (regizorul noului GRID), a câtorva dintre elementele definitorii ale acestui joc: rivalii de pe pistă, cu peste 400 de profiluri de AI (dintre care 72 vor putea fi alese pentru coechipieri), sistemul de damage realist, sentimentul de autenticitate ce lasă impresia participării la o întrecere reală de sporturi cu motor şi posibilitatea ca jocul să se adapteze după stilul fiecărui utilizator, fie acesta experimentat sau începător.

GRID va oferi posibilitatea de a concura în cadrul mai multor discipline ale sportului cu motor, la bordul bolizilor din clasele Touring Cars, Stock Cars, Tuner Cars, GT Cars, Formula J, Prototype şi Group 7 Specials. În total, cei de la Codemasters promit peste 70 de maşini pentru noul GRID, dintre acestea nelipsind modele precum Porsche 911 RSR, Ferrari 488 GTE, Ford GT40 sau Pontiac Firebird.

Întrecerile se vor desfăşura pe circuite reale sau imaginare din ţări precum China, Malaezia (Sepang), Japonia, Regatul Unit al Marii Britanii (Brands Hatch, Silverstone), Spania, Statele Unite ale Americii (Indianapolis), Cuba sau Australia. Sistemul de damage realist va afecta maşinile (atât cele conduse de jucători, cât şi pe cele controlate de AI) din punct de vedere vizual, cât şi mecanic, urmând să existe şi posibilitatea ca damage-ul produs maşinii să impiedice finalizarea cursei (terminal damage).

Noul GRID va fi lansat pe 13 septembrie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.