Deus Ex: Human Revolution, a fi sau a nu fi cyborg?

| 10.03.2011
Deus Ex: Human Revolution, a fi sau a nu fi cyborg?

Deus Ex: Human Revolution este al treilea shooter din seria Deus
Ex, fiind dezvoltat în continuare de către Eidos Montreal şi care
va avea lansarea oficială în luna august 2011 pentru PC cât şi
pentru consolele Microsoft Xbox 360 şi Sony Playstation 3,
distribuirea fiind făcută de către Square Enix Europe.

Anunţul acestui joc a fost făcut de către Patrick Melchior
(directorul Eidos Franţa), pe 17 mai 2007, în cadrul unei emisiuni
tv. Ulterior, în 2009 a fost anunţat şi un parteneriat cu compania
japoneză Visual Works, care a preluat partea de secvenţe CGI
(Computer Generated Imagery), venind cu un trailer al jocului
foarte bine realizat, din punct de vedere grafic.

Pentru cei care nu cunosc seria Deus Ex, ceea ce scoate jocul în
evidenţă sunt augumentările şi modificările fizice care oferă
personajului abilităţi super-ommeneşti. În timp ce în primele două
episoade augumentările erau de natură nanotehnologică, în Human
Revolution au prioritate modificările mecanice care vor fi
împărţite în 4 tipuri: Combat (de luptă), Stealth (de camuflare),
Technology (tehnologice) şi Social (de interacţiune socială).

Jocul este non-linear şi permite mai multe finaluri iar
stilurile de joc pot varia foarte mult, spre exemplu folosirea
skill-urilor sociale, a augumentărilor sociale şi de stealh va
necesita jucătorului să lupte numai împotriva boss-ilor.

Fiecare grupare inamică va avea un lider, identificabil, care va
coordona actiunile întregii echipe. Daca liderul este omorât
primul, echipa va putea fi distrusă mult mai repede, nemaifiind
coordonaţi între ei. De asemenea inamicii vor reacţiona şi la
deciziile luate de jucător, la armamentul folosit de acesta şi la
comportamentul său.

Deus Ex: Human Revolution


Intrigă


Lumea din Deus Ex: Human Revolution este una futuristă, din
viitorul apropiat, având peisaje urbane foarte detaliate, care duc
spre moda retro.


Povestea se învârte în jurul lui Adam Jensen, un
ofiţer de securitate al companiei Sarif Industries, specializată pe
augumentările umane. După ce este forţat să i se facă modificări
fizice pentru a supravieţui ranilor provocate din cauza unui atac
asupra companiei, Jensen va urma o serie de misiuni împotriva
atacatorilor, aruncându-l într-o mare conspiraţie,
ajungând să nu mai ştie de partea cui se află.

Jucătorul va vizita cinci mari oraşe de-a lungul poveştii,
dintre care Detroit, Shanghai şi Montreal. În completare,
protagonistul va avea şi propriul său apartament, unde poate stoca
informaţiile colecţionate din misiuni.

Gameplay

Lumea din Deus Ex: Human Revolution este împărţită în două
facţiuni (cei normali şi cyborgi, care au suferit augumentări
fizice) care se află în conflict.

Deviind de la sistemele de joc ale episoadelor anterioare, Human
Revolution va folosi un sistem de regenerare al
vieţii
. Aceasta modificare a fost facută deoarece
dezvoltatorii au considerat ca jucătorii nu vor să ajungă în
situaţii în care trebuie să se oprească din progresul unei misiuni
şi să caute peste tot pachete de vindecare. Eidos spun că modelul
de regenerare al vieţii va încuraja în continuare un stil de joc
strategic şi tactic, dar nu până în punctul în care sa te opreşti
pentru a căuta kit-uri de prim ajutor.

Deus Ex: Human Revolution

Jocul va fi în mare parte un FPS (First person
shooter)
dar va avea şi un punct de vedere third person,
când vor fi folosite sistemele de camuflare, diverse augumentări şi
lovituri speciale în timpul luptei.

Atât armele cât şi personajul vor putea suferi modificări
(update-uri), pe parcurs ce se evoluează în joc, astfel până la 20
de augumentări vor putea fi folosite de către Adam Jensen, care să
îl ajute în misiunile sale.

Deus Ex: Human Revolution tratează subiectul transumanismului şi
poartă un mesaj al umanităţii de a-şi depaşi limitele fizice.

Dacă doriţi un pachet cu wallpapere Deus Ex: Human Revolution,

îl puteţi descărca de pe această pagină
.

Părţi pozitive
  • vocile personajelor
  • un început oarecum reuşit de poveste
Părţi negative
  • doar două ore de joc efectiv
  • puzzle-uri mult prea simple
  • compresia oribilă folosită pe fişierele de voci
  • stilul grafic copilăresc