Genericul pe care îl veţi vedea când porniţi jocurile exclusive pentru PlayStation 5

Autor: Cosmin Aionita | 13.05.2020
Genericul pe care îl veţi vedea când porniţi jocurile exclusive pentru PlayStation 5

Sony Interactive Entertainment a anunţat crearea unui nou branding pentru jocurile ce urmează să fie lansate de propriile studiouri de dezvoltare. Astfel, mai târziu în cursul acestui an, probabil odată cu lansarea consolei PlayStation 5, veţi face cunoştinţă cu PlayStation Studios, noua “umbrela” sub care vor fi lansate toate titlurile dezvoltate intern de companie.

Acestea vor putea proveni de la studiourile proprii precum Naughty Dog, Insomniac Games, Santa Monica Studio, Media Molecule, Sucker Punch sau Guerrilla Games, dar şi de la colaboratori externi ce-şi vor publica creaţiile prin Sony, şi vor fi marcate de genericul pe care îl puteţi urmări mai jos.

Momentan, clipul de introducere conţine imagini din seriile Uncharted, Little Big Planet, God of War, Ratchet & Clank, Horizon: Zero Dawn şi The Last of Us, însă acestea vor fi actualizate şi schimbate în funcţie de viitoarele apariţii şi necesităţi.

Branding-ul “PlayStation Studios” nu va fi folosit doar în ceea ce priveşte jocurile exclusive pentru PlayStation 5, ci se va regăsi şi în titlurile ce vor fi dezvoltate intern pentru PlayStation 4, însă abia mai târziu în cursul acestui an. Momentan, nici The Last of Us Part II (aşteptat pe 19 iunie 2020) şi nici Ghost of Tsushima (programat pentru 17 iulie) nu vor include acest branding.

De asemenea, nici versiunea pentru PC a jocului Horizon: Zero Dawn (ce urmează să fie lansată în vara acestui an) nu va utiliza acest branding. Aceasta va fi totuşi o excepţie, viitoarele titluri dezvoltate de Sony pentru alte platforme în afara consolelor PlayStation urmând să fie lansate sub această titulatură.

O mişcare similară a fost realizată şi de Microsoft, care şi-a unit toate studiourile interne dezvoltatoare de jocuri sub denumirea de Xbox Game Studios.