Ghost of Tsushima primește conținut nou și doboară recordurile de vânzări

Autor: Cosmin Aionita | 28.07.2020
Ghost of Tsushima primește conținut nou și doboară recordurile de vânzări

Sucker Punch, studioul din spatele proaspăt lansatului Ghost of Tsushima, a lansat un nou update pentru acest joc (v1.05), acesta aducând conținut nou atât pentru jucătorii care caută noi provocări, cât și pentru cei ce nu putea face față luptelor din ediția inițială.

Astfel, update-ul v1.05 pentru Ghost of Tsushima adaugă noul nivel de dificultate Lethal, acesta având câteva caracteristici specifice:

  • Atât armele inamicilor, cât și katana lui Jin, provoacă mai mult damage
  • Inamicii sunt mai agresivi în lupte
  • Inamcii te pot detecta mai repede
  • Intervalele de timp în care pot fi realizate parările și eschivele sunt mai mici, aceste acțiuni necesitând viteză de reacție sporită

Update-ul v1.05 adaugă și opțiunea Lower Intensity Combat în meniul dedicat setărilor de accesibilitate. Odată activată, aceasta va diminua semnificativ dificultatea luptelor: majoritatea atacurilor inamicilor imparabile vor putea fi blocate acum, combo-urile inamicilor vor fi limitate, oponenții nu îl vor ataca pe Jin când acesta folosește resolve pentru a se vindeca, iar inamicii îl vor detecta pe Jin mult mai greu în secvențele stealth.

În plus, pe lângă rezolvarea anumitor probleme și bug-uri și adăugarea de conținut nou, acest update pentru Ghost of Tsushima aduce și opțiuni noi pentru personalizarea subtitrărilor: dimensiuni mai mari și diferite culori pentru text, precum și posibilitatea de a afișa numele personajului care vorbește în fața replicilor acestuia.

Cel mai rapid vândut joc original de la PlayStation

Sony Interactive Entertainment a confirmat, de asemenea, că Ghost of Tsushima a devenit jocul original (IP nou, ce nu face parte dintr-o serie deja existentă) cu cele mai mari vânzări în primele zile după apariția pe piață.

Astfel, în numai trei zile după lansare, vânzările pentru Ghost of Tsushima depășiseră deja 2,4 milioane de exemplare la nivel mondial. Așadar, jocul celor de la Sucker Punch a reușit, în perioada lansării, să se impună în fața celorlate titluri originale lansate de Sony pentru PlayStation 4, precum Horizon Zero Dawn, Days Gone sau Dreams.

Spre comparație, în același interval de trei zile scurse de la lansare, recentul The Last of Us Part II s-a vândut în peste 4 milioane de exemplare.

Sursa: Sucker Punch, PlayStation Twitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *